Arkadaşlar bebeğim 16 buçuk aylık ve aşırı sinirli. Elinden bir şey alayım istediği olmasın kendini yerlere atıyor kafasına vuruyor ya da kafasını bir yere vuruyor. Bu normal bir durum mu? Otizm mi diye şüphelenmeye başladım zaten aşırı hareketli bir çocuk yoruldum artık.