bebisela 4 aylik bebegim b12 1289 cikti normal degerlerin çok çok üstü. İnt çok kotu şeyler yazıyor bunun icin aranızda böyle bise yaşayan var mı nolur yazin
endoplazmikretikulumiste bebisela yakın zamanda geçirilen bir hastalık tüm testlerin sonucunu etkiliyor dahada doğrusu bozup yanlış sonuçlar veriyor özellikle antibiyotik de kullanılmışsa, vücudun normal vaktine dönmesi 4 haftayı buluyor bilginize
bebisela Yesilmavi perşembe gostericem onunla birlikte ast de yüksek çıktı ikisi hakkında çok kötü şeyler yaziyo int çok gerildim sizin bu 2 değer kaç bebeğiniz kac aylik