Benimde böyleydi bacım.Hatta çok daha belirgindi.Çok korkmuştum bebeğim daha 9 aylık.Adet dönemine 1 hafta kala erken gebelik testiyle yapmıştım sonra kan verdim negatif çıktı ama doktorum adeti bekleyelim 1 gün gecikirse tekrar kandan bakalım geç yumurtlama olabilir demişti.Çok şükür tam tarihinde adet oldum.Allah gönlünüzdekini versin inşallah 🤲🏼