Hanımlar merhaba ek gıdaya yeni başlayacağız ikizlerim var acaba mama sandelyeri çok kullanışlı mı yoksa mama oturağımı almalıyım çoğunluk yer sofrasında yemek yiyoruz mutfağım dar olduğu için masayı pek kullanmıyoruz yani bide mama sandelyeri biraz riskli gibi geliyor ama emin değilim sizce ne yapmalıyım