elifgrsnn sonra gece 1-2 gibi kalkıyor emzirip yatırıyorum daha sonra 4-5 gibi bi kalkıyor emziriyorum yatırıyorum daha sonra 6’da mızmızlanıyor hemen almıyorum ağlayana kadar bekliyorum ağlarsa alıp altını değiştiriyorum gece boyunca değiştirmediğim için dolu olmuş oluyor sonra tekrar beşiğine bırakıyorum veya sallayıp uyutuyorum. Max 7-7 buçuk nadiren 8’de kalkmış uyanmış oluyoruz direk perdeleri açıyorum ve sesli bir şekilde saçını okşayıp günaydın, uyandık annecim sabah oldu diyorum salona geçiyoruz odaları gezdiriyorum kucağımda camdan baktırıyorum