Şubatta 3 yaş olacağız. 3 gündür tuvalet eğitimine başladık ancak klozete oturuyor yapmıyor bitti diyip kalkıyor sonra altına işiyor . 2. Gün hiç klozete oturmak istemedi . Birde oyuncak klozet denedim onada bir kere oturdu bir daha oturmak istemedi . Dünde altına yine çişini yaptı kapının ağzından mahcup bir şekilde bize baktı . Öyle olunca bende üzüldüm bugün tekrar bezledim . 1-2 ay beklemeyi düşünüyorum aklı iyice erene kadar. Çocuğumun psikolojisinden daha önemli değil . Çiş gelince söyle diyorum tamam diyor yine altına işiyor . Hiç tuvalete çişimizi yapamadık 3 günde .