lohusaserbeti kırışmasın diye kot atmadım hiç. Bugün kızımın kıyafetlerini atarken onun kot pantolonunun etiketine baktım kurutma makinesine atmayın işareti vardı, atmadım. Ben genelde penyeleri atıyorum. Pijamalar, atlet, çorap, tshirt, içi pamuklu olmayan sweat ve eşofmanlar. Eğer acilse nevresim vs nadiren atıyorum. Ama mesela bugün kızımın kıyafetlerinin yarısını makinede kuruttum yarısını peteklere astım. İçi pamuklu olan kalın kışlık kıyafetlerin çekeceğini düşünüyorum