melodimotherr Snglakylylcn 31 aylık benimde sürekli ağlıyor ya evin içinde sadece ağlama sesi var bir de bağıra bağıra ağlıyor artık ne yapcaz bilmiyorum en ufak incir çekirdeğini doldurmayacak şeylere ağlıyor her günümüz böyle
Sedaalya Snglakylylcn 33 aylık illahlah ettim. Giyinmek bez değiştirmek yemek yedirmek herşey zor. Çığlık kıyamet işliyor bütün işerimiz 😔