Bebeğim 34+6’da doğdu, haftaya 13 aylık olacak, sıralarken ya da bir yerden tutunup kalkarken ellerini bırakıp çok az ayakta desteksiz durmaya başlamıştı artık onu da yapmıyor. Hep tutunarak duruyor. Sıralıyor, tutunarak yan yan yürüyor koltukta vs ama yürütmeye çalıştığımızda direkt bırakıyor kendini yere adım bile atmıyor. Diğer motor becerlerilerde çok şükür bir problem yok ama zaten her şeyi biraz geç yaptı yani 7.5 aylık gibi desteksiz oturdu 8.5-9 ay gibi emekledi, 10. Aydan sonra sıralamaya başladı. Yürüme arkadaşı alacağım şimdi. 13 aylıkken yürüme arkadaşı alan bir ben varımdır herhalde. Biliyorum 18 aya kadar normal diyorlar ama çevremde gördüğüm bebekler genelde 12-13 aylıkken ilk adımlarını atmıştı kıyaslamak değil amacım sadece endişeleniyorum😔