htice2909 Bebeğim tam 1 buçuk yaşında artık bırakmak istiyorum ama ne emzik aldı ne de mama içiyor ama ben çok bunaldım gece elli kere uyanıyor gündüz de sürekli emmek istiyor nasıl bırakabilirim yöntemlerinizi yazabilir misiniz