Bebeğim 2 ay 25 günlük gündüzleri emziriyorum 30 dk uyuyor uyanıyor 1,5 saat oynuyoruz sonra uyuyor normalde 1,5 saatin sonunda emziyordum öyle uyuyordu ama son zamanlarda emme sıklığı uzadı gibi emmeden uyuyor aç olsa uyumaz zaten ki sütümde yetiyor şükür bu aydan sonra sıklığı uzar mı normal mi yani 2 saatte bir emmek istememesi uyurken emmek istememesi falan acaba başka sorunumu var diye düşünüyorum bilemiyorum çevremde emziren kimsede yok soracağım doktora gidince soracağım ama buradan sizlerede sormak istedim sizinkiler nasıl her uyumadan önce emiyor mu gündüzleri ama uyuma uyanık kalma süresini hesaba katarak cevap verirseniz sevinirim