aysegul_2609 Merhaba Bebeklerim, 💙 bnim telefon modeli İphone 15 pro max Türkiye ye dönünce satacağım sizce ne kadar yapar, Almamyadan aldım orijinal, ama türkiye de kayıt yapılması lazım.sizce açtırıp mı satmalıyım?
Dmt-01 aysegul_2609 açtırmak 30bin küsür bilemedim açtırsanızmı?garantisi devam ediyormu faturası ktusu varmı bunlar fiyatta önemli
Huma_kus34 aysegul_2609 actırma parası 40 bn küsür olmus dedıler actırmadan kullanan cok türkiyede ben sıfır olarak 40 bın almıstım 15 pro mx
cakebabe aysegul_2609 açtırmadan satarsanız nerdeyse yarı fiyatına satılır burda açtırsanız da bi o kadar masraf Facebook ilana koyun bir nabız ölçün
balbebeginannesii Huma_kus34 sıfır olarak nerden aldınız 40 küsüre hiç o kadar düştüğünü görmedim merak ettim
aysegul_2609 Huma_kus34 açık olmadan wifi ile mi kullanıyorsunuz? telefon satan yerlere sorarım gelince.
Betulsark Açtırsanız zaten siz hariç kimse kullanamıyor sim kartı ve pasaport aynı kişinin adına olmalı. Onun haricinde açtırmadan birine satsanız mecbur son 4 ay içinde pasaportu ile yurt dışına çıkmış olması lazım. Ve zaten 4 ay önce yurt dışına çıkmış bi insan telefon alacaksa ordan kendi alır. Ancak çok uygun fiyata satarsınız o kişide açtırmadan sim sonrasında e sim sonrasında yeni yılda +4 ay olarak kullanır
aysegul_2609 Betulsark açık olmadan satarsa da 40 bin mi yanii değmez o zaman satmaya çünkü orijinal telefon pil %99, 6 aydır kullanıyorum ve çizik dahi yok
Huma_kus34 aysegul_2609 aynn oyle kullanılıyo 6 aylık süresi oluyo hat somrasında kapanıyo somra e sime gecısıyosunuz bı okdarda oyle kullnıyosunjz öyle böyle kullanıyolar arkdasım oyle yapıyo suan mesela yurdısındam alınan telfonları bı cougu kapanmıstır ocak ayında acılıcak 6 aylık hat takıp kulanabılıcekler