Kızlar 40 günlük bebeğim var, yaklaşık bir aydır geceleri asla uyumuyor, uykuya dalamıyor, kucağımızda sallıyoruz sakinleşiyor ama yatağa koyunca iki dk sonra uyanıyo sürekli ağlıyor , sabah 7-8 oluyo anca öyle yorgunluktan dalıyor, gözleri kızarıyor artık ağlamaktan uykusuzluktan, bazen gaz sancısı olduğunu anlıyorum ayakları karnını çekiyor, gaz çıkarırken zorlanıyor ama bazen de sebepsiz gibi duruyor, uykuya dalamadığı için huzursuz diye düşünüyorum , gündüz de tam tersi, zorla uyandırıp emziriyorum mama veriyorum..gün boyunca uyuyor uyanmıyor, en fazla Bi iki saat uyanık kalıyo.. doktor gaz sancısı dedi, kolik bebek dedi ama biz kafayı yicez artık 🥺🥺 ilk bebeğimiz, neyi var anlayamıyoruz.. bir yeri ağrısa gündüz de uyumaz, ağlar; öyle değil mi? 😔tecrübeli olanlardan yardım bekliyorum 😔😔gerçekten çok zor durumdayız artık