Bebeğim 4 aylık hep emerken kaka yapıyor ve gazlı tazikli bir şekilde yaptığından belinden bacaklarından kaka sızıyor ve her kaka yapışında üst baş değiştirmek zorunda kalıyorum kış günü kıyafet yetiştiremiyorum dışarıya çıkmayada korkuyorum artık sleepy natural 2 ve 3 numarayı kullanıyorum 2 küçük 3 büyük sanki ne yapacağımı şaşırdım memnun kaldığınız bez önerisi varmı şütfen yardım edin