Ya gerçekten çok yoruldum. Yesin diye şebeklik yapmak istemiyorum zorlamak istemiyorum. Uğraşıp hergün yemeğini hazırlıyorum tatlarıda Gayet güzel eline vereyim diye pankek yapıyorum meyve veriyorum yok ya yok yemek istemiyor. İki kaşık alıyor sonra kafasını çeviriyor. Birde tükürmeyi öğrendi önce ağzına alıp sonra tükürüyor. Yemeği yemeyip sonra gelip memeye yapışıyor emzir beni diye. Artık emzirmekte istemiyorum. Artık iyice yıprandım ya gerçekten. Başkalarının çocuklarına bakıyorum ne güzel yiyorlar istahlilar. Ne uyku var ne yemek.. sinirlenip bu kez ona yansıtıyorum herseyi sonra da geri kendim pişman oluyorum.