Mikisss Merhaba anneler 36 haftalık hamileyim.yuksek tansiyonla alakali doktor bebeği sezeryanla alicam diyor.aranizda bu haftada doğuran oldumu?küveze düştümu?
Dmt-01 Mikisss sağlık durumuyla ilgilidr bence kaç haftalık olduğundan çok.SAdece benim doktorum 37.haftayı tamamlayalım prematüre olmasın demişti.oyüzden 38+5 de doğuma almıştı beni.Benim gebelik şekerim vardı ama bebek küçüktü biraz gelişim geriliği vardı oyüzden bekletmek istemedi
yasmiiina 36+3te doğurmuştum. Doktorum 34 haftalıkken erken doğum riskim var diye ciğer geliştirici iğne yapmıştı ve kilosu da iyi olduğu için küvöze girmedi
balbebeginannesii Mikisss 35+4te preeklemsi nedeniyle sezaryen ile doğum yaptım bebeğim 3 kilo doğdu ama 5 gün küvezde kaldı değişebilir yani umarım girmez yanınızda olur sağlıkla gelsin🌸
yldrm12 Mikisss bu tamamen bebeğe bağlı. Ciğerleri geliştiyse girmez ama gelişmediyse alırlar. İyi düşünün iyi olsun bebiş sağlıklı olsunda
Momss06 Mikisss 36.4de doğum yaptım 2365 doğdu kızım ama sağlıklı olduğu için küveze girmedi bebek doğduktan sonra ilk muanesinde belli olur girip girmeyeceği
Sadekahve_ Mikisss tam 36 da doğum yaptım ama benimkiler ikizdi bu sebeplede küveze girmiş olabilirler
berrakmutlu Mikisss ciğer gelişimi, emme refleksi, enfeksiyon oluşumu gibi durumlara bağlı. Siz şimdi bunları düşünmeyin çok da erken bir doğum değil benim oğlum da yüksek tansiyondan 34+6’da doğdu şu an 1 yaşında çok şükür her şey yolunda☺️
Aysenrgrkmm Mikisss ben 35+6 da doğum yaptım bir hafta öncesinden ciğer geliştirici iğne vurulmuştum ve bebeğim 3330 doğduğu için küvöze girmedi
eozlem Mikisss 40 haftalık doğup küveze de girebilir, 30 haftalık doğup gitmeyedebilir. Bu hafta ile alakalı değil, gelişim ile alakalı.