Samsai Kızım 3 yalına girecek gece 12 den önce uyumuyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı artık çok yoruldum gerçekten. Sabah erken kaldırıyorum dayanamıyor uyuyor yine geç uyuyor. Kaldırmıyorum yine geç uyuyor 😕