Adalovems Hiç açılma ve sancı olmadan suni sancı verip bebeği strese sokamam demişti. 40+2 de geldi benim bebeğim de. Ertesi gün randevum vardı, aynı senin gibi bebeğin kalp atışı herşey çok güzeldi. Bebeği takip etmen kaydıyla 1 hafta daha beklerim, yoksa sezeryan demişti.Randevudan önceki gün merdiven inip çıktım, inip çıktım nişanım geldi😆😆 Biraz dinlenip birdaha indim çıktım, sonra yoruldum karnımı doyurdum duşumu aldım sancım gelmeye başladı, 3 saat sonra falan doğurdum 😆😆 Merdiven tavsiye ediyorum şiddetle. Nişan falan da yok demi gelmedi senin? Bi de ben bebeğin durumu iyiyse zamanı olduğunu zamanı geldiğinde kendiliğinden geleceğine inanıyorum.