Saçma sapan yorum yapanlar gelmesin lütfen
Utanarak soruyorum
Daha önce spral baktırmıştım özel den o kadarda çok ücret ödemiştim ve yine kaydığını düşünüyorum daha önce kaydığındada lekelenme olmuştu şimdi yine şüpheleniyorum ve yine lekelenme oldu acaba kaydı da hamile kalıp yerleşme kanaması olmuşda olabilirmiyim ikiside olabilir emin olsmadım test yapıcam akşama eşim alınca ilaç falan kullandım daha önce onlarda fayda etmedi doktorum sprail fayda etmiyosa onlar hiç etmez özellikle hormon bozukluğu varsa dedi böyle olan varmı iğne ve ilaç fayda etmiyo diğer yönteme kesinlikle güvenmiyorum