Bebeğim 2570 Gr doğdu 4 aylık olacak 5 kilo bile olmamış. Bugün kalça çıkıklığı için doktora gittik çok zayıf mamayla destekle diyor. Ne emzik ne mama ne biberon hiçbirini kabul etmiyor ben ne yapabilirim ki bol bol emzirmekten başka . Benim gibi zayıf bebek annesi olanlar var mı ya da bebeği zayıf olup kilo aldirabilen var mı .moralim çok bozuk🥹