@Gozdesysl valla benim kızda öyle ben artık oluruna bıraktım acıkınca mama mama diye ayağıma yapisyor o zmn veriyorum canim bizimde altta 2 üstte çıkıyor şimdi biri patlamış yani şişmiş azı dişlerimiz 1 aydır fena durumda 9 ayligiz biz çorba genellik içer canim sende dene istersen, bal kabağı çorbasına bayıla bayıla içiyor sende yap belki canı açıyor 😢