delihatun01 Çift yumurta ikizimlerim var oğlum gündüzleri uyumamak için direniyor ne zaman geçer bu durum 3 aylıklar
dalar delihatun01 aynı durum bende de var elli günlük kızlarım uyumakta zorluk çekiyoruz bir sebebi olmamasına rağmen 😵💫
metemom_ delihatun01 atak dönemine giriyorlar maalesef canım ben tek bebekle kafayı yemek üzereyim sana kolay gelsin çok zor
delihatun01 3kedili2bebekli Genel durumunda bi sıkıntı yok huzursuz falan değil sadece uyumak istemiyor uykuya direnip ağlama kirizne giriyo salladigim zaman
delihatun01 dalar Bizde de bir sorun yok genel durumu keyifli ama uykuya çok direniyor uykusu da var gözleri kızarıp küçülüyor ama inat ediyor oğlum kızımda bı sıkıntı yok uyuyor oğlum uyku tulumunu giyince otomatik uykuya dalıyor
3kedili2bebekli delihatun01 bazı bebekler uyku sevmez benimde kızım oyleydi uyumazdi ikizi uyurdu ama 😂
3kedili2bebekli delihatun01 yok durursa olur mu hiç durmayacak tabi ki hani şöyle ikisi de uyusun da dinleneyim demek falan olmaz öyle şeyler 😂
delihatun01 3kedili2bebekli 😂 İlk doğduklarında oluyordu valla hepsini aynı anda uyutup rahat ediyordum şuan imkansızlasti diyebilirim
3kedili2bebekli delihatun01 ilk dogduklarinda kolaydı miniklerdi 😂 bu akşam kızım uyumayip kardeşini de uyandırdı oğlum uykusuzluktan nefret eder ama uyanınca uyuyamaz kıyamet kopardı 😂
mugey Benim de 3 atlık ikizlerimden biri daha az uyuyor ama reflüsü var onunla da ilgili olabilir. Ben huzursuz değilse bırakıyorum pusete oturtup yanımda mutfağa falan götürüyorum uyuyormuş gibi işime bakıyorum oyun saati olmadığını düşünsün diye
3kedili2bebekli delihatun01 Allah kolaylık versin büyüyorlar hemde hemencecik inanın su an size zaman yavaş geçiyor ama belli zaman sonra bir bakiyorsunuz kocaman olmuş kucağınıza ikisi birden sığmıyor hatta kucak kavgası yapıyorlar 😂😍