berentt Aptamil gaz yaptı smaç kustu. Bugünde evolvia onrrdi doktor ama biberonu isiriyor emmiyor ağzında tutuyor sütü. Kaç defa daha deniyim sonra degistiriyim yada emmesi için ne yapmaliyim
berentt arasbek yok hala aynı meme reddi devam alıştırma biberonuyla biraz iciyor sadece yarisini uykuluyken emzriyorum biranonce çözmem lazım şubat başı uyku egitimine baslicam. Yoksa zorr
berentt arasbek ben eczanede ne varsa onu aliyorum wee baby vardı böyle bitik sülük düşünün alıştırma bardağı yazın cikiyor zaten sadece onla aldı herseyi denedim