Merhaba sevgili anneler
Bebeğim 10 aylık kız ve yaklaşık 1 aydır mama sandalyesine ne zaman oturtsak (ayakları boşlukta) ilk başta sandalyede oturduğu yerde zıplar gibi yapıp sonrada uykusu gelmiş veya fenalık geçiriyormuş gibi yapıp gözleri kısılıyor kafa mama tepsisine eğiliyor. Başlarda uykusu geldi sanıyorduk ve hemen kaldırıyorduk fakat sonra uyumuyor hemen oyuna başlıyordu yerde. Hala ne zaman mama sandalyesine oturtsak aynısını yapıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Neden böyle yapıyor olabilir?