Bebeğim 1 ay 7 günlük 4.5 gündür geceleri uykuya geçmek için sürekli beni emmek istiyo memede uykuya kalınca yatırıyorum 5 dk snra yine agliyo yine emiyo bı sefer çok emdiği için de yediğini kusuyo gündüzleri böyle bir sorunumuz yok hemen uykuya gecebiliyo ama geceleri uykuya geçisimiz 2.3 buluyo basiniza böyle bişey gldimi nasıl atlattiniz..