Bizde bir senedir aynı durumdayız çocuk gastroenteroloji sevk ettiler o durumlarda maalesef bir şey fayda etmiyor tuvalete oturur pozisyonda kucağımda dizleri karnında tutuyorum bu saymışız ilaç denedim o durumda iyi geliyor bırakınca aynısı bu aralar activia ürünleri yiyip içiyor iyi geliyor. Kan testinden belli oldu kızımın kalsiyumu yüksekmiş Buda böbrekte kristali oluşturuyormuş Buda kabizliga neden oluyormuş. Uzun süreli bir şeyse kesinlikle doktora götürmekten başka çare yok hatta bir hafta sırf çorba ile besledim o bile degistirmedi