Kızlar nolur yardım. 6.aya kadar her azar azar her ay oldum. 6.ayda güzel bi adet oldu kontrole gittim a’dan Z’ye bı çok test yapıldı herşey güzel çıktı. 7.ayda 8de de oldu ama çok az ve kesildi gitti 10.ayındayız sezaryenin ve iki ay oldu adet olmuyorum. Olur mu böyle sezaryen sonrası Doktor’a gitmeli miyim