1mom1 3 aylık 4 gündür hasta idrarı hem sarımtırak bir renkte hem de kokuyor yaa ,hastalıktan mıdır daha öncesinde böyle değildi çünkü
kirazmevsimi_ 1mom1 benim bebegimin dogdugundan beri oyleydi. Enfeksiyon mu diye gittik temiz cikti acaba yeterli beslenemiyor ondan mi dedik ama kilo alimi cok iyidi ayina gorede ilerdeydi. Sonra 6.aydan sonra o koku kayboldu gitti. Acaba bez mi yapti o kokuyu diyede dusunmedim degil.
1mom1 hatice9689 emziriyorum da ,ilcedeyim burada hastane yok da hastanelik bir durum var mıdır götüreyim mı yine de ?
Yonca29 1mom1 hayır birsey olmaz günde 2 3 çay kaşığı su ver enfeksiyon için ilaç kullanmasindan daha faydalıdır su emin olun
ZeynepMahur 1mom1 bence vardır çünkü benim kızımda aynıydı ve iştahsızlığa sebep olmayı başlamıştı çocuğum da idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı zor bir süreç atlattık .
1mom1 kirazmevsimi_ hep aynı bezi kullanıyorum,kilosu vs de normal 4 gündür hasta ve hasta olduğundan beri kokmaya başladı ,afedersiniz ama gazı bile kokuyor , bende acaba hastalıktan dolayı mı diye düşünüyorum