Merhaba anneler.
Benim kizim 2 yasinda, surekli atesi var. ⅔ haftada bir atesleniyor ve atesi 10 gun suruyor.
Yurtdisinda kaliyoruz burdaki doktorda hic birsey yapmiyor. Cocuktur hastalanir diyor eve gonderiyor.
Ben cok endiseleniyorum, bu durumu yasayan anneler varmi?