Bebeğim dün gece kakasını ishal şeklinde yaptı. 12 saat sonra yine aynı şekilde kaka yaptı. Ama ateş falan yok çok şükür. 1 gün önce hipp comboitickten aptamil mamaya geçtik. O yüzden olabilir mi? Ama on gün oldu yani bu zamana kadar yaptığı kakala normaldi. Dün geceden beri ishal şeklinde