Merhaba sevgili anneler
Benim kızım 4 aya girmek üzere Yaklaşık bir hafta meme/mama reddi yaşadık neredeyse bir günde hiç beslenme yapmadığı günler oldu ve bununla birlikte şiddetli ağlamalar yaşadık ama öyle böyle acıklı ağlama yoktu doktora gittiğimizde idrar testı istenmişti ama biz bir türlü test için numune alamadık kızımdan sonunda dün aldık ve acile götürdük sonuçlarımızda idrar enfeksiyonu cıktı bugünde doktorumuz zimaks antibiyotik verdi antibiyotik kullanmak istemiyordum ama başka çözümü de yok sanırım sizlerden başına böyle bir durum gelen oldu mu