kubraq Merhaba bebeğim 52 günlük bebelac gold kullanıyorum ikinci kutuya geçtim ama sanki bariz bi faydası olmadı gibi kullanan var mı bu mamayı acaba iki hafta oldu kullanalı ve evde tartınca bebeğim 400 gram almış gibi çıkıyor iyi mi
momsipek kubraq 2 haftada 400 alması iyi bence ama bebelac yerine daha iyi bir mama kullanabilirsin aptamil prosyneo hipp sma bunlar bi üst segment mamalar
kubraq momsipek Aptamil prosyneo aldım iki günde ıkınmaya başladı en iyi mamaları kullandım golden goat hipp sma ama bir tek bunda rahatladı almayı düşündüğüm en son mamaydı halbuki
kubraq momsipek yani daha iyisini sevmesini isterdim ama kendisi rahatladı daha huzurlu diğerlerinde ağlamalı idi resmen