cirkinimaa ben doktora ders dönemini bitirdikten sonra oğlum dünyaya geldi o yüzden ders dönemi benim için sorun olmadı ama sonrasında hem yeterlik sınavı hem de tez dönemi için uyku periyotlarını değerlendirmem gerekti bir sene de dondurmam gerekti. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ben yemek temizlik konularını çok onemsemedigim için o gün içinde uyurken full ders çalıştım diyebilirim akşam da eşim geldikten sonra yemek ve temizliği yaptım ve oğlum gece uykusuna geçtikten sonra yine ders çalıştım. Hafta sonları bi iki saat oğlumla eşimi başbaşa birakip ders çalıştım. 2.5 yaşındayken de ise dondugum için nispeten rahatladım iş yerinde fırsat buldukça öğle araları vs tezimle uğraşıyorum eve pek ders götürmeme gerek kalmıyor. Bazen okula gitmem gerektiğinde de eşim izin aliyodu oğlumuza o bakıyordu. Ama ders dönemi bebekliyken çok zor olur bırakacak biri yoksa. Dersleri bi iki güne toplama konusunda hocalarla anlasabilirseniz iyi olabilir ama