KLORAK okul öncesi öğretmeni olarak şunu söyleyebilirim, kendisi öğrendiyse diyecek bir şey yok ama öğretilmesi uanlis. Okul öncesinde bile ogretmiyoruz. Sınıf öğretmenleri bu konuda eğitim alıyor ona gire öğretiyor, öğretme stili, öğretme sırası ve seslerin çıkarımı farklı.
Sizin öğrettiğiniz şekilde ogretmeyecek , sesli harflerde sorun yaşanmaz ama sessiz harfler ssss , mmm gibi ses olarak çıkartılıyor.
Önceden öğretilmesi bir de şu yönden sıkıntı, çocuk 1.sınıfta arkadaşları öğrenirken çok sıkılacak