Merhabalar. Bebeğim tam 3 aylık. Son 1 haftadır meme reddi yaşıyorum. İlk önce mızmızlanmayla başladı, biraz emzikle emme refleksini başlatıp öyle verdim, sonra uykuluyken almaya başladı. Son 3 gündür asla ve asla mememi almıyor, ağzına bile sürmüyor. Meme ağzına değdiği gibi histerik bir şekilde ağlıyor. Biberonla besliyoruz. Her 3 saatte bir sütümü sağıyorum. Kilo alımı da normal olduğu için çocuğun doyup doymadığına dair şüphem yoktu. Memeden ne çıktığını da bilmiyordum haliyle. Ama şimdi yeterli olup olmadığını bir türlü anlamıyorum. Çocuğun açlık sinyallerini asla okuyamıyorum. Sütü nasıl vermem lazım, ne sıklıkla vermem lazım. Gündüz 1.5 saatte bir uyuyor aşağı yukarı her tekrar uykuya geçişte meme verirdim. Bazen çok az içerdi. Ama şimdi biberonla yetip yetmediğini anlamıyorum çünkü uyuyakalıyor biberonla da içerken. Mesela sabaha karşı 110 ml süt içmiş aradan 3 saat geçti 50 ml süt içti. Gündüzleri böyle daha çok. 40-70 arası içiyor. Daha doğrusu ben de süt ziyan olmasın diye az az koyuyorum içtikçe tekrar süt ısıtmaya çalışıyorum. Eğer durmazsa neredeyse soğuk veriyorum. Çok zormuş bunu yaşamak. Siz nasıl yapıyorsunuz? Kaç saat arayla kaç ml vermeliyim çocuğa lütfen yardım edin