Kızlar emzirmeyi bırakalı 3 ayı geçmiştir. İlk bıraktığımda hiç ağrı şişlik olmamıştı, sütüm hep azdı. Şu aralar sol göğsüm hafif şiş ve az bi acı var. Doğumdan sonra hep sağ göğsümle emzirdim, sol göğsüm yara olmuştu ve orda süt daha azdı. Bununla alakalı şu an şişlik ve ağrı olabilir mi?