epitaph Elimde mesh nebul var ama gün içinde çok uzun sürüyor. Kompresörlü kullanıp memnun olduğunuz var mı? İlacı güzel bir şekilde veren aşırı ses yapmayan?
anorganikanneeee epitaph kompresörlüler genelde biraz sesli oluyor. Biz omron marka kullanıyoruz, modelini hatırlamıyorum ama memnunuz