yrn3897 çocukluğumdan beri epilepsi hastasıyim. Çeşitleri fazla.. Tetikleyen şeyler var mesela beyaz florasan ışıkları, araba ışıkları, telefon ışıklari, AVM ışıklari, tablet, bilgisayar, televizyon, yanıp sönen ışıklar, uykusuzluk, stres, aşırı yorgunluk, açlık, sodyum fazlası, şekerli ve hazır ürünler..En önemliside ateş… Bunlara çok dikkat etmeniz gerekiyor. Onun harici eğer hastalığın başindaysaniz ilaçla nöbetler kontrol altına alınıyor. Ama çoğu doktorun riskine girdiği bir konu var hastalıgin 9 senelik uyku evresi oluyor. Çoğu doktor bu sürecte ilaçları biraktiriyor uyku evresi bitince hastalık daha şiddetli bir şekilde seyrediyor. Tavsiyem verilen ilaçların gününü ve saatini asla aksatmayin nöbetler için çok önemli bir faktör. İlacı düzensiz kullandığınız vakit nöbetleri kontrol altına alamazsınız şiddetlenir. İyileşti deyip ilaç biraktirmaya giden bir doktora denk gelirseniz muhakkak 2 3 doktora daha görünün şahsi fikrim bırakmamaniz olur. Dediğim gibi uyku evresi var. 36 yaşındayim 4 yaşımdan beri kullanıyorum. Hastalık geciyormu, geçmiyor ama kontrol altına alınabiliyor . Kontrol altına alınınca hayatını olumsuz etkilemez saydığım tetikleyici şeylere dikkat etmesi gerekiyor. Onun haricinde bebeğinizi bundan sonra yalnız bırakmayın gece üzerini örtmeyin nöbetin nerde nasıl geleceği belli olmaz. Belkide geçirdiği nöbet değildir ateşini ölçtünuz mu soğuk havale geçirmiş olabilir. Doktora gittiğinizde hemen teşhis koymayip bir nöbet geçirirse o zaman ilaca başlarız gibi şeylerle de karsilasabilirsiniz.