anne232 Kelime-i tevhid, Kelime-i şahadet, salavat aklıma aklıma geldikçe. Sübhanallahi ve bihamdihi zikrini çekiyorum. Sayılı değil işlerimi yaparken falan. Ya vedud ya kaviyy Esma-ül-Hüsnalarını söylüyorum eşimle problemliyken bunlara alışmıştım öyle devam ediyor. Yunus Aleyhisselam duasını günde 40 kere çekiyorum bunu mutlaka ve sayıca yapıyorum. Diğerleri anlık içim daraldıkça iş yaparken falan olduğu için vakit almıyor. Yunus as duası beni en çok ferahlatan dua çok çok tavsiye ederim onu.