bende 25 aylıkken basladım gece beslenmesini kesmeye, babası uyandı hep ve pışpışladı uyuttu.. ilk günlerde deli gibi ağladı beni uyandırmaya calıstı hiç kalkmadım ama.. çok çok zor oluyor o ağladıkca bende ağladım ama 1hafta 10gün içinde unuttu diyebilirim.. şimdi 27 aylık tamamen bıraktık memeyi.. 1 hafta oldu arada hala soruyor özellikle gündüz uykusuna gecişte çok arıyor, hatta bazen uyuyamıyor inş bu da bitecek.. kararlı olmak çok önemli.. ben sadece uf oldu meme süt bitti sen abi oldun dedim. bisey sürmedim yani zamana yaydım sadece dediğim gibi 2-3 ayı buldu meme bırakma sürecimiz.. çok çok nadir uyanıyor artık geceleri..