Kızlar merhaba yaşadığım bir olayı sizle paylaşmak istedim kızım suan 2 buçuk aylık ilk doğduğunda hastanede gayet güzel emdi tek göğsümü bir göğsümü almıyordu bende alması için silikon uç kullandım 1 ay böyle gitti kilo alımında gayet iyiydi sonra alerji olayımız çıktı ve 2 haftada 50 gram almıştı sütüm de var doktor alerji maması başlatmak istedi gelişimi için bende mama vereceğime sütümü sağar veririm diye düşündüm süreklide memeyi teklif ediyorum tabi bu süreçte dün e bebekten biberon alırken bi çalışan resmen psikolojimi alt üst etti marka danışıyorum az akışlı birini vermeye çalışıyor onu denedim kabul etmiyor zaten çok sancılı hasta kızım diyorum bence emzirin sağmak zor falan diye başladı bende biliyorum ama suan almıyor kızım çoklu alerjimiz var biberonada alıştı mama vereceğime böyle ilerliyorum diye izah ettim mecbur olmamama rağmen emzirmek gibiydi yok anne için en iyisi böyle olmaz sağmak çok saçma geliyor bana falan diye diretiyor hanfendi sizden yorum beklemiyorum işinize bakarmısınız dedim en son ve sinirimden kasaya geçtim arkamı döndüm ve diğer arkadaşıyla konusuuor sessiz olduğunu sanarak verebildinmi o biberonu falan diyo diğeride ben bugün 13 tane sattım bu başka marka aldı falan diyo yani tamam işi bu olabilir ama asla bir anneye bu yapılmaz diye düşünüyorum satış uğruna beni rencide etmeye ne hakkın var yani çok canım sıkıldı varmı benim gibi olan