Kızlar bebişlerinize meyve/sebze yedirirken organik olmasına dikkat eder misiniz yoksa market ve pazardan aldığınız meyve ve sebzeleri mi yediriyorsunuz? Benim 15 aylık oğlum var şimdiye kadar marketten ve pazardan ne aldıysak oda onları yedi ama organik meyve/sebze yedirsem daha iyi olacak tabiki. Siz nasıl yapıyorsunuz? Kendimi suçlu hissediyorum bu konuda. Var mı önerebileceğiniz gerçekten organik ürünler satan bir yer?