Kızlar 5 aylık bebeğim iki gündür hasta, burnu tıkalı ara ara akıyor. Çok sık olmasada öksürüğü de var. Serum fizyolojik damlatıyorum, aspiratörle temizliyorum ama yeterli mi nasıl iyileşecek bilmiyorum. Hastaneye götürmeli miyim evde beklemeliyim sizce, ciğerlerine inme olayı falan varmış korktum biraz, ilk defa böyle hasta oldu 😢