Yahu kızlar bu nedir ya benim bildiğim aynalar bebeklere iyi gelir. Ama tutturmuşlar baktırma. Benim kızım,4 aylık ben iki aylık olduğundan beri baktıryrm çokta severek bakıyor gelişimi içinde iyi diye biliyorum. Ama bu söylenenler hurafe mi batıl mi bilemedim bı iki siteye baktım cevap bulamadım. Üç harfliler bulaşır deyip duruyorlar sinirlerim bozuldu 😡😡😡 bu işi net bilen varmı acaba