tazecikanne45 bizde de tam tersiydi eşim ayrı alalım demişti Ben bir olsun demiştim o sıra zaten çamaşır makinemiz bozulmuştu. Yıkamada sorun yoktu ama kurutma hem nemli bırakıyordu hem o toz toplama yeri yoktu kuruturken çıkan bütün tozlar yine kıyafet çarşaf ne varsa ona yapışıyordu. Hangi markayla kullandığımı hatırlamıyorum ama yani benim kullandığımda o aparat yoktu hepsinde mi böyle bilmiyorum