Canım salgın var bebekler hep hsta oluyor bizde ilk gecirenlerdeniz bogazı kızarmıstı bızım balgamlı öksürük aspratörle burnunu cekiyorduk hep balgam cıkıyordu 7 güne toparladı bence en yakın acile götür daha kötü olmadan büyğk insan gibi öksürüyor ise hemen götür derim