kimkim Merhaba kizlar bizim dun kirkimiz cikti ama afedersiniz benim kanamam devam ediyo cok az miktarda abdest alabiliyo muyum ibadetlerime baslaya bilir miyim yani yoksa devam mi ediyor lohusalik hali hala ?
rachelgreen_ kimkim ben de sizin gibi olmuştum ilahiyat okuyan arkadaşım hayır gusül de alma ibadetine de bitene kadar başlama demişti yorumlar tersini söylüyor şimdi ben yanlış mı yaptım🫣