Guldenozkan Bir yerine ağrı girmiş olabilir. Benim oğlan da o dönemler çok yapardı ama ben bilirdim gazı var. Belli ederdi yani. Zaten çok gazlı bir bebekti. Derin uykudayken şiddetli bir ağrı girince yapıyorlar ne yazık ki. Çok üzücü bir durum ama her bebekte oluyor bu inanın. Sonra rüyalar, kabuslar başlıyor. Benim oğlan 2,5 yaşında. İnanın hala devam ediyor bu çığlık cigliga uyanmalar. Uyku terörüne döndük malesef. Birde öyle illet bir şey ki çocuk ağlıyor deki gibi ve farkında değil. Çocuğa göre gözü açık uyuyor o. Sesleniyorum kucağıma aliyorum bana mısın demiyor. 1 saat ağladığını bilirim. Sonra susuyor kendi kendine ve uykuya geçiyor. Çocuk büyütmek gerçekten çok zor iş. Allah yardım etsin hepimize…