Her regl donemimde başıma geliyor tam olarak anlayamıyorum sebebini,uyuyorum derin bir uykudayim bir anda kanım çekiliyor sanki elim ayagim titriyor sıcak basıyor ve aşırı su içme isteği geliyor gidiyor suyumu iciyorum iki iç bardak gece gece tekrar dönüyorum tabi direk o hissiyat gitmiyor sizde de okuyor mu sebebi nedir