cansusrgl usenmedimyaptimbirvelet gündüzleri ben yüz üstü yatırıyorum bi 2 3 saat uyuyor gece beraberiz ilk defa bugün ayırdım yüz üstü uyumayı çok seviyo
zehranisaa elifny allah kolaylık versin hepimize daha uyur inşallah bebiş bizim de yeni yattı sayılır 😂
usenmedimyaptimbirvelet cansusrgl oyy minicik aman dikkat yüzüstü o aylarda tehlikeli olabilir🙁 benim oğlumda o zamanlsr öyle uyurdu herhalde karnını yumuşatıyor ama siz yan yatırın bence
ggmomy cansusrgl bennim de 44 günlük ben de çoğu uykusunu yüz üstü uyutuyorum daha uzun uyuyor doktorum başını sağdan sola çevirip kaldırabiliyor sorun olmaz demişti
cansusrgl usenmedimyaptimbirvelet maşallah benim oğlan biraz hiperaktif her türlü kurtarıyor kendini uyurken çok yanaşında da vuruyor 2 3 yaş halini çok merak ediyorum çok sinirli asabi bi bebek doktor bile dedi ne kadar sinirli diye babasına çekmiş sanırım 😄
zehranisaa kurabiyevarsimitvar bende durduk yere denedim hemen uyudu çok uykum varsa beşiğe kalkmaya üşendiğim Zaman direk alıyorum
aycoregim Bebegim 2,5 aylik biz de beraber uyuyoruz bazi geceler derin uykudayken anne yanina koyuyorum ama uykuya geciste beraberiz baska turlu dalamiyor maalesef. Harika bir his ama kendi yatagina da alisip orada uyuyabilmeli
cansusrgl aycoregim ay ben şuan ayrı yatırdım uyuyor ama ben vicdan yaptım uyuyamıyorum bakıp duruyorum az kaldı alcam yanıma geri 🥹
aycoregim cansusrgl bence bekleyin zaten uyanir alırsınız 😂 ama uyanmazsa almayin gunduz uykularini beraber uyuyabilirsiniz belki. Gece tehlikeli bence bir de bunun odasini ayirma isi var sonra
candycandy elifny ne zaman basladi tam olarak ,benim de kizim 3,5 aylik ve 3 gundur inanilmaz güzel uyuduğu gece uykularimiz yok oldu🥹🥹Hep boyle mi olacak ,kafayi yemek uzereyim 😴
tugces09 candycandy al benden de o kadar🙊 kızım 3 buçuk aylık nerdeyse 1 hafta 10 gündür gece uykuları da bozuldu. İlk yatırdığımda en az 3 4 saat uyuyodu şimdi en fazla 2 saat uyuyor delircem 😂 ve bende mecbur yanıma almaya başladım oylelikle biraz uyuyabiliyoruz😶🌫️